ورزش

تا رونالدو به تهران بیاید پرسپولیس، پرسپولیس شده است/ گروه آسیایی پرسپولیس، گروه مرگ است/ این تیم با یک علی دایی کامل می‌شود

تا رونالدو به تهران بیاید پرسپولیس، پرسپولیس شده است/ گروه آسیایی پرسپولیس، گروه مرگ است/ این تیم با یک علی دایی کامل می‌شود

مرتضی کرمانی مقدم بازیکن اسبق پرسپولیس در پست حمله در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره تساوی پرسپولیس در اراک، لیگ نخبگان و وضعیت کلی تیم محبوبش اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره مصاف تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر درباره شرایط میزبانی پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

متاسفانه ما در چند بازی اول مهمان هستیم و این هیچ کمکی به ما در بحث میزبانی نمی‌کند. امیدوارم هرچه زودتر ورزشگاه آزادی رو به راه شود تا بتوانیم در خانه خودمان و در حضور تماشاگران مان میزبان باشیم. بازی در آزادی یک چیز دیگر است.

دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن را چطور ارزیابی کردید؟ به نظرتان دلیل تساوی چه بود؟

متاسفانه ما بد زمانی گل خوردیم وگرنه این پرسپولیس به این راحتی گل نمی‌خورد. البته خوب زمانی هم گل را زدیم. چون اگر ما با همان نتیجه رختکن می‌رفتیم کار سخت می‌شد. ولی به هر حال مشخص بود که تیم هنوز به آن آمادگی کامل نرسیده است و زمان لازم است تا بچه‌ها با هم یکدست شوند.

تا رونالدو به تهران بیاید پرسپولیس، پرسپولیس شده است/ گروه آسیایی پرسپولیس گروه مرگ است/ پرسپولیس با یک علی دایی کامل می‌شود

قبول دارید پرسپولیس خیلی فرصت از دست داد؟

علیپور فوق العاده آماده است اما چون تازه به تیم برگشته هنوز با بچه‌ها هماهنگ نیست. فکر می‌کنم یک خارجی خوب و گلزن در نوک خط حمله برای پرسپولیس لازم است تا بتوانیم از توپ‌های مرده جلوی دروازه نهایت استفاده را ببریم .

با وجود آل کثیر، علیپور و دیگر مهاجمان باز هم پرسپولیس نیاز به مهاجم نوک دارد؟

ما آن جلو یک گلزن تمام عیار می‌خواهیم یکی مثل فرشاد پیوس و علی دایی. کسی که توپ را با یک تقه وارد دروازه کند. پرسپولیس از هر نظر بازیکن دارد ولی یک گلزن تمام عیار برای گل زدن ندارد تا بتواند از موقعیت‌های زیر ۵۰ درصد گل بسازد. در چنین شرایطی ما راحت همه حریفان را شکست می‌دهیم .

عملکرد تیمی ذوب آهن چطور بود؟

تیم ذوب آهن مثل همیشه یک حریف قابل احترام بود. این تیم همیشه خوب کار کرده و در دیدار مقابل پرسپولیس هم عالی کار کرد. متاسفانه ما اگر از ضربات آخرمان بهتر استفاده می‌کردیم برنده می‌شدیم .

تا رونالدو به تهران بیاید پرسپولیس، پرسپولیس شده است/ گروه آسیایی پرسپولیس گروه مرگ است/ پرسپولیس با یک علی دایی کامل می‌شود

درباره قرعه کشی صورت گرفته در لیگ نخبگان آسیا و حریفان پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

 همه حریفانی که در گروه پرسپولیس قرار دارند قدر هستند و فکر می‌کنم ما باید از هر چهار بازی که در تهران داریم نهایت استفاده را ببریم . همین که النصر دوباره به تهران می آید باید نهایت استفاده را ببریم تا انتقام شکست ۰-۲ پارسال را از رونالدو و این تیم بگیریم. تا رونالدو به تهران بیاید هم پرسپولیس، پرسپولیس شده و دیگر هیچ تیمی حریفش نیست.

چقدر به این مهم امیدوارید؟

امیدوارم تا زمانی که این مسابقات قرار است شروع شود وضعیت زمین آزادی به مرحله بهره‌برداری برسد تا بتوانیم امتیازات را جمع و جور کنیم و از گروهمان بالا برویم. هرچند که این کار خیلی سخت است و حتی می توان اسم گروه را گروه مرگ گذاشت. ولی پرسپولیس ثابت کرده در شرایط سخت بهتر کار می‌کند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا